The Langham Hotel

 
 
 
 
 
 
Just nu bor vi i Pasadena, på det lyxigaste hotell jag någonsin varit på! Jag fick anstränga mig för att inte gapa när jag klev in i lobbyn, och tycker nästan att det är obehagligt med all hjälp man får av killar som öppnar bildörren åt en. Pasadena ligger lite utanför L.A, men nära nog för att åka till Hollywood och Universal Studios. Utsikten är fantastisk, julpynten stilrena och vackra, och det finns både swimmingpool och jacuzzi! Mamma och jag satt en stund i jacuzzin i går kväll och bara njöt. 
 
Det finns så mycket här att jag inte vill ge mig härifrån. Idag tänkte jag testa deras gym, om jag hinner och orkar. Anna vägrar ha en lugn stund och vill shoppa hela tiden. Nu hinner jag inte skriva mer, för vi ska ner och äta frukost. Herregud, jag är fortfarande imponerad av det här. Inte alls världsvan som alla rika kineser med Pradaväskor och Burberrystövlar som trippar runt här. 
 
Mer uppdatering kommer snart!
1 Onkel B:

skriven

Det verkar som att Jonas mat-fotograferande gått i arv!
Kul att se och läsa om Langham! Bodde på L-london förra året men detta verkar lyxigare. Hälsa alla och shoppa lugnt!

2 Jenni:

skriven

Med vilka pengar shoppar Anna med egentligen.

Svar: Eftersom hon har nästan alla dollar kvar som hon fick i julklapp så kan du kanske gissa ;)
Matilda

Kommentera här: