Mellandagar

Hej på er! Jag hoppas att ni har ett härligt jullov och att ni passar på att vila upp er ordentligt inför det nya året. Här är vad jag pysslat med under mellandagarna! 
 
Jag har flyttat in mitt piano i mitt rum och äntligen börjat spela igen!
 
Jag har gått promenader med Kalle, som rullade sig i tånghögar. Det var jättekul - tills vi kom hem och han var tvungen att bada. 
 
Jag har haft på mig den här underbara t-shirten på gymmet. "Tribute in training" står det för er som inte kan läsa spegelvänt. Hunger Games, of course. Jag vet inte riktigt om det är coolt eller hemskt, men jag bestämde mig för att det är coolt. 
 
Sunday roast för tre, och så en vegetarian. Jag saknar faktiskt inte kött alls, och min lins- och böngryta var hur god som helst. 
 
Och så här ser jag ut för det mesta nuförtiden. Leende och iförd mina nya aprikosfärgade Urbanears som jag fick i julklapp. Med dem på hör jag inget annat än min underbara musik. 
 
Ha en fin kväll! 

Kommentera här: