Låtsasfredag

Eftersom det är långhelg blir onsdag fredag den här veckan. Inte helt fel! Jag firar med filmmys, god mat och att göra precis vad jag vill.
 
Grönsaker redo för rostning
 
Mums! Jag råkade salta lite för mycket, dock, så jag fick torka av överskottssalt med en servett. Mindre charmigt. Gott som tusan! Jag åt såklart riktig mat också. Inte överlever man på bara grönsaker.
 
Efterrätt. Mumsss! Jag åt choklad också, don't worry. Så duktig är jag inte!
 
Sitter vid fönstret och njuter av regnsmattret. 
 
En av mina favoritfilmer: Thor! Den är så fånig och superhjältig, och jag älskar den. Snygg kille, nordisk mytologi, rolig story, bra musik.. Tummen upp! :) 
 
Nu ska jag sätta mig och lyssna på regnet lite till. Jag får inte nog. Det är perfekt när det är sol på dagen och regn på natten. I morgon ska det bli åska. Spännande!
Nu önskar jag alla en glad långhelg! Passa på att ha kul!

Kommentera här: