Förkylningssöndag

Jag är usel på att blogga just nu, ledsen för det. Men kanske börjar kreativiteten och lusten vakna igen nu! Håll utkik :) Idag är jag inte på topp. Förkylningen, som lurat i flera dagar i form av oförklarlig trötthet och dåligt humör, bröt ut i morse och nu hostar jag så det står härliga till. 
 
Så i morse ordnade jag C-vitaminboost till frukost (även om jag vet att det ju är för sent när jag redan är förkyld, men bra för känslan i alla fall...). Jag åt yoghurt med blåbär och granola, en apelsin i klyftor, och drack hett vatten med citron, ingefära och honung i. Mumsigt och trevligt för halsen och kroppen. Under tiden bläddrade jag i mammas Feminatidningar för att hitta bilder och rubriker att klistra på min vision board. Nog för att jag inte direkt är målgruppen (snarare 40+), men jag hittade ändå en del fina bilder som kan pryda de tomma fläckarna på tavlan. Ni får se när den är klar så småningom! 
 
Ha en underbar söndag! 

Kommentera här: