Nu är det igång!

På söndag är det första advent, men jag kunde inte hålla mig riktigt så länge. Så nu är julpysslandet igång! Äntligen! 
 
Adventsljusstaken är framme i fönstret.
 
Jag gjorde marsipanpraliner... 
 
... och chokladmedaljoner med nonstops... 
 
 
... och pepparkaks-cakepops!
 
Och ett gäng mandel- och vit chokladbiscotti.
 
Och julstjärnan hänger och ger vackert ljus ifrån sig i mitt rum i källaren, som jag håller på att inreda på nytt. Snart måste jag ju flytta dit igen. 
 
Jag hoppas att ni alla har en underbar torsdag. Snart är det helg igen!
1 anna :

skriven

asså nääää :( du kan ju inte lägga upp sånt här, blir jätteledsen över att jag inte är hemma och får äta av det goda då ju :(:(:(

Svar: Aww, du får äta av det när du kommer hem! :D
Matilda

2 Jenni:

skriven

aså nä. detta är inte okej. jag håller med Annas kommentar. aså nej.

Kommentera här: