Visdomsord och lite te

Hej på er!
 
Idag tittar jag bara in en sväng för att dela med mig av några visa ord, se nedan.
 
Det är så himla viktigt att acceptera, respektera och älska sig själv och sin kropp. Den finns där för dig och står ut med allt du gör, oavsett om det är att stoppa i dig en massa skräp som den måste ta hand om, eller svält och självhat. Inget av det är bra, så sluta. Ta hand om din kropp som om den vore en älskad vän. 
 
Och så ett tips! De här teerna hittade jag på ICA igår och kunde inte välja mellan dem, så jag köpte båda två. Bra köp! Varje tepåse har ett litet visdomsord skrivet på kanten, och de smakar underbart! Dessutom är de ekologiska. Gå och köp!
 
Nu måste jag plugga. Viktigt prov imorgon. Och i eftermiddag ska jag vara barnvakt! Jag vet inte hur man gör riktigt. Detta ska bli spännande. 
 
Ha en underbar tisdag!
 

Kommentera här: