Ännu en kväll

Vilka fantasifulla rubriker jag svänger mig med nuförtiden. Jag är ledsen för dålig och tråkig uppdatering.. jag har helt enkelt inte så mycket att skriva om just nu. Jag går runt i ett litet "vad ska jag göra med livet-moln" och drömmer mig bort till sagoland och vita stränder. 
 
Det småstormade lite idag med. Paraplyet fungerade som segel på hundpromenaden och regnet smattrade ovanpå. Men allra bäst är busväder ändå inifrån ett varmt hus.
 
Jag tände ljus för lite mysstämning... 
 
Och så bollarna, såklart. Min visionboard har ännu lite plats kvar att fylla. Jag sparar den till nya drömmar! 
 
Orangea avdelningen på hyllan. Jag älskar min nya doft Honey från Marc Jacobs, som jag fick av mamma och pappa! I Iittala-skålen ligger mina örhängen, och Body Shop-doften är Mango. 
 
 
Jag älskar att spana efter böcker i föräldrarnas "skåp-hylla". Där finns allt från Dorothy Sayers och Agatha Cristie till Da Vincikoden och Zlatans bok. 
 
Jag hoppas att ni alla har haft en helt underbar dag! Nu ska jag avsluta min med lite yoga för min ömma kropp. Och kanske en ansiktsmask. Njut av varje stund i livet! 

Kommentera här: