Det flyter på

Jag har inte så mycket intressant att skriva om just nu, åtminstone inte om livet. Jag kämpar på - försöker vara trevlig mot stammisar med tradig attityd, bränner mig på fingrarna med mjölkkannor och varma bullar, diskar barnmatsburkar och försöker lära mig att göra annat än rump-art i latten. Och så försöker njuta lite av livet emellanåt, trots att det oftast känns som om jag springer i ett hamsterhjul. Men jag har ju mitt mål! I oktober flyttar jag till den bästa staden på jorden! Åh, underbara Oxford. Och redan i maj ska jag dit och gå på bal. Hur knäppt är inte det?? 
 
Obligatorisk "foodstagram" när jag lyckats göra något vackert till frukost. Här en havregrynsgröt med vanilj, banan, jordgubbar, cashewnötter och chiafrön. Min nya favorit!
 
Selfie klockan fem på morgonen. 
 
Promenad-latte efter jobbet - bland det bästa med kaféjobb :)
 
Och en grynig kvällsselfie. Det är selfiesarnas tid. 
 
Nu hoppar jag i säng!
Ha en fin kväll! 

Kommentera här: