I svart och vitt

Hej på er!
Jag hoppas att ni har det bra i vårsolen. Jag är glad som en lärka och kände mig som en prinsessa idag! För idag har jag nämligen gjort följande:
 
Provat balklänningar och älskat varenda en som jag fick ha på mig. Klänningen på bilden ovan är inte den som jag till slut köpte, dock. Emma var med, och var den bästa rådgivaren jag kunnat önska mig. Det slutgiltiga valet får ni se efter balen i maj! Iiiih!
 
Efter lyckad shopping firade vi inköpet med att spendera mina sista kronor på frozen yoghurt. 
 
Jag var på gymmet klockan åtta och förväntade mig att det skulle vara tomt på folk. Icke. Men jag lyckades ändå sätta nytt personbästa i knäböjen! 120 kg!! Roar.
 
Och så har jag fått dimmiga uppdateringar från Oxford. Alltid lika vackert.
 
Ha en mysig kväll och en trevlig helg, kära vänner!
1 Emma:

skriven

jag är sååå glad att jag kunde hjälpa till! :D Riktigt fin dag!

Kommentera här: