Work

 Jag besökte mitt colleges bibliotek idag och rös lite när Harry Potter-vibbarna svämmade över. Jag kan riktigt föreställa mig Bertie Botts-bönor där uppe på hyllorna! 
---
I went to the college library today and got goosebumps over the Harry Potterness. I can almost see the Bertie Botts beans up there on the bookcases!
 
Och jag fyllde på min bokhög lite. Nu är allt igång och jag har deadlines mest hela tiden. Men åh vad jag älskar det höga tempot, pressen, och att kunna nörda ner mig helt och hållet under veckorna i Oxford. Terminerna är så korta att det går att jobba 10-12 timmar om dagen. Så nu kör vi!
---
And I added some books to my pile. Everything's started now and I so several essay and problem sheet deadlines every week. But oh, I love the intensity! And I actually get to disappear into my books these weeks and work for 10-12 hours a day, because the terms are short enough to take it.
1 Jenny:

skriven

Oj, ja vilken Hogwarts känsla! Som i datorspelen ;) Intressanta böcker där! Jag läser också syntax nu för övrigt :'D fast det är ju bara tysk syntax förstås. och det är sådär kul...

Kommentera här: