Pluggprepp

Vårkänslor i University Parks i dagarna. Jag går en promenad varje dag runt parken, pratar med ekorrar och änder, tittar på hundar som leker och familjer som umgås. Bara för att komma bort lite från allt plugg som snurrar i huvudet.
 
Jag vaknar från eftermiddagsslumrandet med croissant och äter galet mycket grönkål. Jag råkade köpa en stor påse och jobbar mig igenom den sakta men säkert. 
Och snart blir jag nog galen. Tre dagar kvar till Collections, sedan får jag vila lite grann innan nästa termin kör igång, tätt följt av exams. 
 
---
 
The park gives me hope of spring, I cure the afternoon slumber with croissants, and I eat so much kale after finding a huge bag of it in Tesco. If I manage to stay sane for three more days of 10 hours of studying per day, I will be alright. 

Kommentera här: