Besök

 
 
Mamma och mormor kom och hälsade på! Vi gick på stan, kikade in på colleges, åt mat, fikade och shoppade. Vi lyckades även tajma så att de fick se Matriculation, det vill säga massa studenter som springer runt i hela outfitten som bärs till exams. Här är några bilder från helgen. Det var så kul att ha dem här och jag saknar dem redan. Nu är jag tillbaka i verklighetens uppsatshets, och jag gör mitt bästa för att förstå alla små kopplingar i hjärnan. Som jag älskar psykologi ändå. 
 
---
 
Mum and grandma came to visit! We spent most of the time shopping, eating and sneaking into colleges. They even got to see Matriculating students! Good timing there. It was so nice to have them here and I miss them already. I'm back in essay-land now, and doing my best to stay afloat. This is an intense life. But I do love Psychology after all. 

Kommentera här: