Nuså!

 
Jag överlevde collections igår. Det är Oxford i ett nötskal att inleda varje termin med mock exams. Efter en veckas korvstoppning sov jag tio timmar i natt och vaknade med håret åt alla håll. Mmm. Så idag har jag sprungit, lånat en hög med böcker inför den kommande terminen, och bara njutit av att kunna ha tråkigt! 
 
Nu börjar vi! Den här terminen pluggar jag Behavioural Neuroscience, Memory Attention and Individual Differences, och Developmental Psychology. Jag är så taggad! Nu ska jag göra i ordning rummet och packa upp saker som inte sett dagsljus sedan i juni. I kväll ska rummet visas upp för college-familjen, och kanske för bloggen också :) 
 
--- 
 
I survived collections! I slept for ten hours last night and spent today borrowing some books for the new term and enjoyed boredom. Now it's time to unpack the last of my thing and prepare college family dinner for tonight. 
1 Mami:

skriven

Heja! :)

Kommentera här: