Januarimorgon

 
Jag blir så glad när solen skiner. I morse gick jag en promenad och beundrade solens sken mot de gyllene byggnaderna. Jag älskar verkligen mitt nya hem, och skulle inte vilja vara någon annanstans. På vägen hem upptäckte jag att det var marknad på Gloucester Green, och köpte med mig kilovis med frukt hem! Fem avokados for ett pund, jatack!! 
 
---
 
I went for a walk this morning and admired the sun and the pretty city that I live in. I love it here and wouldn't want to be anywhere else. I bought loads of fruit at Gloucester Green market, and will probably need some help to eat it all (no, just kidding, I'll manage!)
1 Mami:

skriven

Så härligt det ser ut! Både den blå himlen och frukten :). Här var det snöblask i förmiddags (och två avokador kostar 18 kr...)
Kram!

Kommentera här: