Mitt nya hem

Kanske är det dags att börja blogga igen? Jag trivs så bra i mitt nya hem i Northwich i norra England, och jag har skapat mig ett liv här. Här kommer några ögonblick från mitt nya liv.
 
Så här såg det ut i sommartid. Vackert och grönt. 
 
Mitt fina, alldeles egna kök! Åh vilken lyx det är, varje dag.
 
Ett stycke katt.
 
Lite vackert är det ändå i lilla Northwich.
 
Gröt ska smaka och se ut som efterrätt. Annars är det inte rätt.
 
Jobbet tar mycket tid, men när jag kan tar jag små promenader bland höstlöven och bara andas.
 
Catnap... med katter.
 
Herregud, Matilda ute bland folk med hög musik och drink i hand. Vad händer?
 
... men sedan springer jag tillbaka till gymmet igen och fortsätter jobba på de där små axlarna.
 
Helgmorgnar ser ut så här: kaffe, gröt, läsning, och så lilla bloggen igen!
 
Livet är bra. Jag trivs. Jag vill vara lycklig och det är jag, innerst inne. Nu vill jag bara sakta ner lite, känna efter, testa mina vingar, och leva detta underbara liv fullt ut! 
 
1 Mami:

skriven

Så fint! :) Hoppas du fortsätter med bloggen!
Kram!

2 Anna:

skriven

Kul att du bloggar igen :D fina bilder!

Kommentera här: