Hej från hemma!

 
Hej på er!
 
Här kommer en liten hälsning från en sommarlycklig Matilda. Jag är nog hemma hos föräldrarna och har det bra. Jag har redan hunnit med med en sväng på Emporia, några långpromenader med hunden och planering av fredagens midsommarfest. Jag tänkte försöka mig på att baka en Oreo-cheesecake... Vi får se hur det går.
 
Jag har även konstruerat en massa träningspass som kan utföras hemma eller på gymmet som jag ska försöka att på ett snyggt sätt dela med mig av här. Du som testar kommer att dö. Nästan i alla fall. Jag kunde knappt andas idag efter ett av dem.
 
Nu ska jag gå ännu en promenad med hunden, som med boll i munnen tittar bedjande på mig. Därefter kanske det blir ännu ett avsnitt av den hemska tv-serien Breaking Bad. Någon som sett den? Den handlar om en cancersjuk kemilärare som ger sig in droghandeln. Väldigt brutal, och äcklig. De försöker bland annat lösa upp ett lik i stark syra - i ett badkar, som fräts sönder och faller genom taket, och lämnar en vidrig sörja på golvet på våningen nedanför. Jag hatar sådant! Förlåt för bilden jag satte i huvudet på er nu.
 
Ha en glad tisdagskväll!
Ät jordgubbar och var lycklig, för det är sommar, sol och underbart!

Kommentera här: