Dagen i bilder

Jag har haft en underbar dag, och tentan gick (förhoppningsvis!) bra, så jag har kunnat njuta ordentligt. Jag har till och med hunnit med ett träningspass! Now that is dedication for ya. Dock åt jag upp tio gånger kalorierna i form av påskgodis, mat och tårta. Här är några snapshots från min 20-årsdag. Och jag måste bara säga: det är underbart att vara vuxen "på riktigt". Jag passade nog aldrig riktigt som tonåring och nu äntligen känns det lite mer okej att vara mogen och ansvarsfull. Jag har alltid känt mig lite out of place innan. 
 
På Stora Torget här i Linköping har de typ världens största påskris. Så gulligt!
 
Köpte vykort för en krona styck från gubben som hade det här ståndet, och satte dem på min vägg ovanför sängen. Jag kan visa bild på resultatet nästa vecka!
 
Jag hade tråkigt när Jenny provade skor och kände mig jättecool med min naked juice och Body Shop-kasse. Obligatorisk bloggbild, visst?
 
Jag fick ett tidigt påskägg (som jag fick leta en bra stund för att hitta - påskharen var duktig i år!). 
 
Födelsedagslunch! Vad är väl bättre än god, klassisk påskmat och lite skånska à la Johan Glans såhär dagen före hemfärd? 
 
Proteintallrik, nom nom.
 
Nom igen.
 
Kvällens dessert (fattar du vilket sockerchockstillstånd jag varit i hela dagen?).
 
Jag kan inte ens beskriva hur gott det här var. Blev proppmätt men tog ändå mer. I regret nothing!
 
I morgon åker jag hem till Skåne! Jag är supertjatig om det, jag vet, men det är bara för att jag längtar så mycket efter min fina familj! God natt, allihop!

Kommentera här: