Dagar genom telefonen

Kanelbullar och bananglass fick kurera mig när jag var sjuk.
---
Cinnamon buns and banana ice cream helped in curing my cold.
 
Kalle gjorde sina försök med att sova tätt intill mig.
---
Kalle did his best too, by sleeping close beside me.
 
Promenader i det underbara, lagom kyliga vädret.
---
Walks in the lovely, perfectly chilly weather.
 
Jag fick syn på den här underbara skylten på en promenad.
---
This cute sign caught my eye. It says "Look out! Domesticated animals and wild children." 
 
Mitt årliga kanelbullebak fick bli en vecka för tidigt i år, för den fjärde oktober är jag ju borta.
---
My yearly cinnamon baking session happened a week early this year, because by the 4 October I'll be gone.
 
Pappa och hans mustaschklädda motorcykel åkte på Gentleman Ride till förmån för prostatacancerforskning idag. 
---
Dad and his moustached motorbike went on a Gentleman Ride in aid of prostate cancer research.

Kommentera här: