Packningen

Organiserat kaos. Jag har två väskor att fylla, och jag försöker balansera vikt och volym för att undvika den fruktade 23-kilosgränsen. Böcker i den lilla, tjocka koftor i den stora!
---
Organised chaos. I have two suitcases to fill, and I'm trying to balance weight and volume to avoid the feared 23-kilo limit. Books in the small one, fluffy cardigans in the big one!
 
Trots att jag gör plats åt honom vid kuddarna insisterar Kalle på att ligga på mina kläder. I protest, tror jag. Eller det vill jag tro.
---
Even though I make space for him by the pillows, Kalle insists on lying on top of my clothes. In protest, I think .. or hope.
 
Och så lilla jag, iförd mysklädsel från topp till tå! Nu är det fulkläder som gäller fram till fredag när jag åker. Resten har redan åkt ner i väskorna. Fyra dagar kvar!
---
And little me, dressed in comfy clothes from head to toe. I'm going to wear the ugly clothes for the rest of the week until Friday, when I leave. The rest is already in my bags. Four days to go! 

Kommentera här: